PHU Ireneusz Straszewski

Opinie o PHU Ireneusz Straszewski

Podziel się opinia na temat firmy. Bądź pierwszy. Pamiętaj, że dzięki Twojej opinii klienci mogą skorzystać ze sprawdzonych usługi  produktów. Twoja opinia pomoże poznać tę firmę. Jakie masz doświadczenia z PHU Ireneusz Straszewski? Pomóż nowym pracownikom dokonać właściwego wyboru by mogli wybrać zaufanego pracodawcę.

2 myśli nt. „PHU Ireneusz Straszewski

  1. majster

    Witam. Moje skromne spostrzeżenia i opinia o tym “komisie”:
    Pierwsze wrażenie – kiepskie, brak parkingu, miejsca zaledwie na kilka samochodów. Plac ekspozycyjny wielki, mnóstwo aut. Obsługa nie nachalna, wręcz obojętna wobec klienta. Oglądamy samochód. Wyczyszczony na maxa…. prawie. Po wyciągnięciu koła zapasowego dowiadujemy się że poprzedni właściciel miał psa.
    Pracownik komisu nie potrafił nic powiedzieć na temat sprzedawanego samochodu (co było robione, wymieniane, naprawiane czy malowane). Mało tego nie wie podstawowych rzeczy technicznych o danym pojeździe ,na pytanie o filtr DPF odpowiada “nie ma” co nie było prawdą. Oglądany samochód nie posiadał żadnych zawieszek czy naklejek serwisowych, są tylko ślady na lakierze po naklejkach i druciki po kartkach z wymiany oleju. Cena samochodu to jakieś nieporozumienie z którym nie spotkałem się w żadnym innym komisie, do ceny na kartce za szybą należy doliczyć kwotę 1300zł (“opłaty które już zostały zrobione przez nasz komis” tłumaczy sprzedawca). Czyli po uwzględnieniu zniżek które dostajemy od sprzedawcy i tak zapłacimy więcej niż cena wywoławcza auta (!!!). Opis auta w serwisie Otomoto to kpina i żart wstawiany przy każdym opisie samochodu metodą “kopiuj-wklej”. Wiele niezgodności w opisie ze stanem rzeczywistym. Brak tylko stwierdzenia: „Niemiec płakał jak sprzedawał”. A promocja przy zakupie auta? Zestaw kosmetyków samochodowych lub nawigacja – możemy o tym zapomnieć, tak jak zapomniał o tym sprzedawca. Po zakupie problemy…… problem z
    tłumaczeniem dokumentów, problem z akcyzą co skutkuje również problemami w wydziale komunikacji i wreszcie problem z dokumentami wozu (książka serwisowa, instrukcje itp) a raczej ich dziwnym zniknięciem po zakupie, miały być w samochodzie a nie były. Dzwonimy w sprawie brakujących dokumentów, pracownicy nie odbierają telefonów, a nawet odrzucają połączenia, nie spotkałem się z taką praktyką w innych komisach. Nie odpisują również na emaile. Trzeba dzwonić z innych numerów, żeby ktoś odebrał. Tłumaczą się nadmiarem klientów – dziwne. Pracownicy nie są słowni, nie potrafią wywiązać się ze swoich obowiązków i słowa danego klientowi (niedostarczona do dnia dzisiejszego dokumentacja serwisowa auta). Być może jest to tylko mój odosobniony przypadek. Nie ukrywam, że radzono mi uważać na ten komis, któremu daleko do miana “auto haus’u” z Niemiec.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

1 × four =

*